Shindii Kizuki

S/mileage "Otona ni Narutte Muzukashi!!!" Single V cover
To tell you the truth guys. I don't like sumareiji I'm not a fan of them.
But like I always said it was hello! project blog also.
And I need to confirm it to you guys.
真実をみんなに指示する。
私は彼らのファンではないsumareiji好きではない。
んだけど、いつもハローだった!プロジェクトのブログも。
そして、私はあなたにみんなそれを確認する必要があります。
I love their covers it was colorful and kinda childish
but it was quite nice.
I really love Yuuka looks she look like a real agent.
私はそれを色鮮やかされ、ちょっと子供たちのカバーの愛
それはかなりよかったよ。
私は本当に優香の彼女は実際のエージェントのように見えるが大好きです。

Labels: edit post
0 Responses