Shindii Kizuki


Nice Back flipping. I am super crazy to him. Whenever I watch it I felt that I'm going to explode anytime. I just can't ignore Chii's true talent and cuteness. I know you feel the same. I'm talking to Chinen Yuuri's fan.

バックフリップニース。私は彼に夢中のスーパーです。たびに私は私はいつでも爆発しそうだ感じてそれを見る。私はちぃの本当の才能とかわいらしさを無視することはできません。私はあなたと同じ気持ち知っている。私は知念悠里のファンに話している。
Labels: edit post
0 Responses