Shindii Kizuki
No matter how many TV programs that I want to watch, no matter how many the game that I want to play, I must be go to sleep before 12.00 a.m. Even if it’s just passed 5 minutes from 12.00 a.m., I can’t wake up in the morning~ (cry). Recently, I sleep awfully. When I get tired and then sleep, my body won’t move again, maybe, the early sleeping time is because grandfather’s influence… No, no, of course it’s not like that. …Wait. This is…., perhaps, maybe, it’s the symptom of my body’s height was growing? (<-- sparkling eyes). I hear people said about my height, [156 cm], but honestly, I’m not measure it yet. Fufufufufu (smile). But, I guess it would be exceed my expectation. Conversely, if my height was growing, I would get a big shock….butsu-butsu (note: grumbling)… (<-- since some time ago, he changes his facial expression quickly by himself). Lately, beyond from height things, I have identified many changes in my face. I said, [Why my cheeks become like that?]. I don’t diet, I don’t do anything but others said, [You have become adult-like]. Eh? My face growth has been come~!?

I really like the day when I can sleep two times. But, if I want to sleep until afternoon, I will lose my mood then? It’s good if I can decided, [I will sleep for one day today!], but when I realizes it has been evening…conversely, my tension is become fall/drop. Also, everyone, please wake up before [School Kakumei] was started in Sunday <3. If talking about [School Kakumei], I was appearing with comedian Yamazaki (Hironori), he said, [Chinen-kun, please uses gag, “My future” in your concert]. I get teaching how to make funny facial expression, or how to set motion my hand. Because I will become like supervisor (in concert), I started to think put jokes in the concert (laugh). I’m really looking forward for JUMP’s Spring Concert. Recently, I think I want to put more energy at singing. When I choose the genre of the song that I want to sing, others said, [Chinen-kun seems can sing all song that given to you], it’s like challenge for me.

どんなに多くのテレビ番組は、私を見て、どんなにゲームがプレーしたい、多くの場合は、私の前に12.00スリープ状態にする必要がありますたとえそれだけで、私ができない目を覚ます12.00から5分経過の午前午前中に〜(涙)。最近、私はひどく眠る。ため、祖父の影響力... ...いや、いや、もちろん、それは好きではないのが私として眠り疲れて、私の体を再度、多分に移動しませんが、早期の睡眠時間です。 ...待ってください。成長していたこれは...、おそらく、多分、それは私の体の高さの症状は? (" - きらめく瞳)。私は人々は私の高さについては、[156 cm]のが、正直なところ、私はまだメジャーではないが聞こえます。 Fufufufufu(笑)。しかし、私はそれは私の期待を上回るだろうと思います。逆に、もし私の高成長していた、私は大きなショックを受けるだろう...。仏像、仏像(注記:ぶつぶつ)...(" - 以来、いくつかの時間前に、彼はすぐには、自らの顔の表情の変化)。最近では、高さのものから超えて、私の顔に多くの変更を識別している。私は、[なぜ私の頬の?のようになる。私は食事をしないと、私は、何が他の人と行うことはしないようにしてなる大人]。ええ?私の顔の成長来ている〜!?

私は、2時間眠ることができる日は本当にいい。しかし、もし私が午後まで睡眠するには、次に私が気分を失うのだろうか?もし私を決定することができますそれは良いことだ、[私は一日、今日寝れること!]しかし、私が回復していないの夜...逆に実現し、私の緊張感になる秋には、/ドロップします。また、誰もが、目を覚ます前にしてください[スクール革命]日曜日にスタートした"3。の場合について[スクール革命]、私はコメディアンの山崎(典連れ)が表示された話を、彼は、[知念よるとくんは、してくださいギャグを使用して、"あなたのコンサートで私の将来"]。どのように面白い顔の表情や、どのように動き、私の手を設定するように指導を取得します。ため、私は上司のコンサート()のようになり、私はコンサート(笑)を冗談と思うようになりました。私は本当に楽しみにジャンプの春のコンサートを探しています。最近、私は歌でより多くのエネルギーをしたいと思います。私は、曲のジャンルは、私は歌うことを選択すると、他の人は、[知念くんすることができますすべての曲は、あなたに与え歌うよう]、それは私のための課題のようだ。

@credits goes to kenken18
1 Response
  1. Anonymous Says:

    I just want to ask...are you aware that kenken18 doesn't want his translations re-posted anywhere?...with or without credits...mmm...He's kind but he might see this and he'll get mad or something...I want to prevent that...I hope you do something about this...:)