Shindii Kizuki
Sorry because tomorrow I won't post to my blog because of my Graduation Ceremony is tomorrow.
And also please wish me luck for my graduation. Like I said before your only gift for me is
to support my blog. And please give a good comment to my blog also.

ので、明日は私の卒業式のための私のブログに投稿しません申し訳ありません明日です。
また私の卒業式用の幸運を祈ってください。のような私の唯一のプレゼントの前に言われています
私のブログをサポートする。私のブログにも良いコメントをしてください。

I'm super ready to enter at highschool life how exciting it would be. I want to make a good memories for the last day of my elementary life. I am no longer a kid now. But still, to many people they still saw me as a kid. But its really ok to me because I want to consider as a little girl.

Please give me a good comment. Anonymous can comment to me too.
'メートル高校生活でどのようにエキサイティングななるだろうと入力する準備ができて超。私は小学校生活の最後の日の良い思い出を作りたい。私は、もはや子供なりました。しかし、それでも、彼らはまだ子供の頃の私を見て多くの人に。私は女の子として検討することしかし、その実際に私をしても大丈夫。

してください私は良いコメントを与える。匿名私にもコメントすることができます。

P.S: In following days I will show you my photos of graduation.♥
シモンズ:。♥私はあなたの卒業の私の写真が表示されます日以下で
0 Responses