Shindii Kizuki
I am a fan of Chinen Yuuri and Miyabi Natsuyaki. I have heard many hatred words from other people and ready a very harsh word through blog,twitter and etc. About Chinen and especially my miya-sama.
私は知念悠里と夏焼雅のファンです。私は他の人々やブログ、twitterと知念についてなど、特に私の宮を介して準備ができて非常に厳しい言葉から、多くの憎悪の言葉を聞いたことがあるさま。




Through my blog, I wanted to speak all of you. That please don't hate chinen and Miya because you don't know anything about them. You can hate someone you don't know or met.
私のブログを通じて、私はあなたのすべてを話すと思った。それは知念嫌いなわけじゃない、ミヤのでそれについて何も知らないしてください。あなたが知っていないか会ったことが憎むことができます。

I share you some hatredness that my friend and other people I have heard/read.
My friend have a crush in our schoolmates and she say that if he was handsome. Of course, I have to say it honestly. So I say no, then suddenly she said. "Your crush, Chinen, is much uglier than my crush. After all, she look like a gay or tomboy.
I hate your good-nothing to my crush." She said. In fact, she already saw Chinen.
And of course, as a fan girl, I got hurt. Because I really do love chinen and I'm always protecting chinen to all of my friends who always against to him. Actually,
we almost break our friendship. And also someone from another blogger said. That when the Hey! Say! 7 having their concert they have sign boards that they threw to their fans. Chinen threw his and the girl back it to him. Then when the members look to chinen, chinen look sad.
私は、いくつかのhatrednessシェアは、私の友人と私は聞いたことがある他の人々/お読みください。
私の友人たちの同級生で粉砕し、彼女は彼がハンサムだったと言う。もちろん、私は正直に言っている。だから私は、次に言う、突然彼女は言った。 "あなたの粉砕、知念は私のときめきよりも画質が低下しますが、すべての後で、彼女のようなゲイやおてんば娘。
私のときめきに良いものは嫌いだ"彼女は言った。実際には、彼女はすでに知念見た。
そしてもちろん、ファンの少女のように、私はけがをした。ので、私は本当に大好き知念いないと私は常にすべての私の友人に知念保護している人は、常に彼に反対する。実際に、
我々はほとんど私たちの友情に折り返されます。そして、他のブロガーからも、誰かが言いました。そのときおい!言う! 7を自分たちのコンサート、彼らは自分たちのファンに投げ看板があります。知念投げた彼と女の子に戻る彼にする。その後は、メンバー知念を見て、知念悲しげな顔。

Please guys. Don't do this to Chinen. He is such a very cute guy with a pure honest heart. I'm begging you don't hate chinen until you get to know him.
してください男。知念にはしないでください。彼は純粋で正直な心で、このようなとてもかわいいやつなんだ。私まで、あなたは彼のことを知る場合知念嫌いなわけじゃない頼むよ。

This is Miya's time. There are many Miya-sama's hater and that is something that I can't forgive and let it pass. You fuckin' stupid Miya's hater you must be jealous to her, Didn't you? About her scandal there are many people shown up their real hatred to miya-sama. So in that case you really jealous to her. I'm fuckin' tired hearing this word "Beanhead" and "Horse-face". So please quit on saying this to her. She is such a very nice person. If you didn't know. She is both cute and beautiful and just like Chinen Yuuri she has a pure honest heart that looking for love of all the people around the world.
この宮の時間です。が、多くの宮様が嫌いとは私が許すことはできませんし、通過させるものです。あなたは彼女に嫉妬する必要がありますあなたfuckinの'愚かな宮の嫌いは、ありませんか?彼女の事件について、多くの人々宮への実際の憎悪を示す様です。ので、その場合には、本当に彼女に嫉妬。私fuckinの'疲れて公聴会は、この単語"Beanhead"と"馬の顔"だ。そのためにこの言葉で終了してください彼女。彼女は、このようなとてもいい人です。の場合とは知らなかった。彼女は、キュートされ、美しく、知念悠里彼女は純粋で正直な心があるように、世界のすべての人々の愛を探している。

And I'm not only begging you to do this to my idol but to all of the people around the world who have been hurt because of that stupid nonsense things.

So you better to learn something. And sorry for my bad grammar.

そして、私はあなたが私の偶像にこれを行うにはすべての人々のために愚かな無意味なものを傷つけられている世界の人々に物乞いではない。

だから、何かを学ぶ方が良い。そして、私の悪い文法ごめんね。
2 Responses
  1. Martha Says:

    Haters are dumb!!

    I love Miya and Chinen! <3

    There are still great fans out there so I think they'll feel our love instead of other people's hate.


  2. Anonymous Says:

    i prefer cute guy like chinen than handsome,cool and musculine guy. chinen is musculine too!and he does acrobatics.

    miya's haters just stupid because theyre jealous that theyre not as beautiful as miya.

    FUCK THOSE HATERS!

    <3 i love chinen and miyabi.