Shindii Kizuki
They look like a sweet couple. But to tell you the truth I'm so envy to Yama-kun to be able to hugged by my sweet chii(my new call for chii. Don't get angry at me.). I really love chinen's look
it was super cute as usual.
彼らは、甘いカップルのようになります。しかし、あなたが私の甘いぃでぃ(私の新しいコールを抱きしめできるように私は山への羨望のだ真理くんに指示します。
かを得る私のことを怒っていない)。私は本当に知念みましょう愛
そのスーパーはいつものようにかわいい。
0 Responses