Shindii Kizuki
It was my favorite in all of their song!!! I can't stop singing I love music! We are buono!----Saikyou music! Saikyou buono!--------... My classmate almost said to me "You are becoming crazy!" so what I don't care. I really love them. And otherwise the song is really awesome.So I just keep singing it and smiled.
これは、すべての曲で私のお気に入りだった!私は音楽を愛し歌を停止することはできません!我々はbuono !----最強の音楽です!最強buono !--------...私のクラスメートはほとんど私に言った、"あなたが夢中になっている!"だから何を気にしない。私は本当に大好きです。そして、それ以外の曲は本当に素晴らしいです。だから、僕は歌い続けると笑顔を見せた。

Labels: edit post
0 Responses