Shindii Kizuki


Oh no, Inoo! *nosebleed*. You are sexy!!! and Super Handsome.
Don't make me fall in love with you this much. I like you for My miya-sama.
Because you two both perfect. Forgive me my miya-sama Tinfoil
please don't kill me!!! But still, I love you very much Kei-chan

ああ、いや、伊野尾! *鼻血*.セクシーです!スーパーハンサム。
私の愛であなたとこれほど下落することはしないでください。私は私の宮の場合のようなさま。
次の2つは、完璧なので。お許しください私の宮さま
私を殺すしないでください!しかし、それでも、私は非常にあなたを愛し圭ちゃん

Labels: edit post
0 Responses