Shindii Kizuki



I also love this cap. How did I get it?. Well my teacher told us we need to use a cap for our parade.Why did we have a parade? Our school have an event it was our school "Iccnian 75th year" our foundation day.My teacher said we need to buy it at cost 100.00(philippine money).At first, I don't want the color because I want cool things rather than girly things but I found it cute.Because when my cap is in the sun the glitters is sparkling.
私もこの帽子が大好きです。どうやって取得するのですか?。まあ私の先生私たちはパレードのためにキャップを使用する必要があると語った。なぜパレードするのですか?私たちの学校は私たちの学校"Iccnian 75年"我々の建国記念日だったイベントがあります。先生は私たちのコスト100.00(フィリピンお金)で購入する必要があると述べた。ので、私はむしろ女性のヌードのことよりもクールなものしたいが、私はかわいいが最初で、私は色を選択しないでください。なぜなら、私のキャップは、太陽の下でキラキラと輝くことです。
Labels: edit post
0 Responses