Shindii Kizuki
This is some new picture of Reina that I found. I do really love her.She is creeping on my top.4. What I like about her?. She gave us a hard look that is really hard to explain because of her own charm. She also gave us a wild eyes. That really suit to her nickname ReinaKitty.She also have a great voice which everyone like about her. And her talent for being a great dubber. I think she is one of sexiest of morning musume. You can tell by her moves and the way she dance.Every man can attract to her own beauty which every man exploded to her own beauty and talent. Everything she does is super cool! So no one can hate her.
このレイナ私が見つかったいくつかの新しい画像です。私は実際に彼女を愛しています。彼女は私のトップ4に忍び寄るです。私は彼女についてのどのような?。彼女は私たちが本当に彼女自身の魅力のために説明するのは難しい厳しい表情を与えた。彼女はまた私達が野生の目を与えた。彼女のニックネームReinaKittyにそれ、本当にスーツ。彼女はまた大きな声をしては、彼女のような人。そして、偉大なdubberされて彼女の才能。私は彼女が、ある朝、娘のセクシーなのだと思います。あなたが彼女の動きが、彼女はダンスのように伝えることができます。人は皆、すべての男は彼女自身の美しさと才能が爆発した彼女自身の美しさを引き付けることができます。すべての彼女は超クールです!誰も彼女の憎むことができます。






Labels: edit post
0 Responses