Shindii Kizuki





I am certified MiyaHolic I like her the most!!! with this picture at live ~We are buono!~ I felt that miya own the spotlight and attract the attention of me. I read in any hello!project stuff that miya is boring. But she prove that she is wrong because when she pay attention to her she found at she isn't boring after all... And some miya fan say this "At first they will think miya is boring but once you pay attention to her you will found out that she was funny and adorable."
私MiyaHolic私は彼女の一番好きな認定です!ライブではこの画像に〜私たちbuonoている!〜私は、宮スポットライト、私の注目を集める独自のを感じた。私は、ハロー!プロジェクトものでは宮退屈だと読んでください。しかし、彼女のために彼女は彼女の後に退屈されていないで発見に注意を払うことで、彼女が間違っている... ...ことを証明そして、いくつかの宮のファンは、この"時は、宮は退屈だと思うが、一度彼女には彼女が面白かったと愛らしいが判明するに注意を払う最初の"と言う。
0 Responses