Shindii Kizuki
Airi and Miya is my favorite in hello! project. So, this is my chance to show how much I love them. And also I never expected they become closer to each other. So I wanted to share to all of you my special "The Miyairi Couple"
愛理とみやこんにちは、私のお気に入りです!プロジェクトです。したがって、この私の出番がどれだけ私は彼らの愛を示すことです。また彼らは近づくお互いに期待していなかった。だから私はすべて私の"宮入カップル"特別に共有したいと思った











Labels: , edit post
0 Responses