Shindii Kizuki
Hey Everyone!
Sorry for not posting here for almost a week because I need to finish all of my requirements. So that I can able to graduate from elementary and become a 1st year in highschool or in Japan means 1st year in junior highschool...

I have many things to post right now...
well I hope you keep on supporting to my blog!

And also I have something to said...

That I have been post to my official fan blog here it is...

ちょっとみんな!
ため、私はすべての要件を完了する必要がありますここではほぼ1週間の投稿しないでごめんね。だから、私は卒業する小学校1年高校になる、または日本からできることが第一年後輩の高校のことを意味...

今すぐポストには多くのことがある...
よく私はあなたが私のブログへの支援にを期待して!

また私に何かをしている...

私が私の公式ファンがここにあるのブログにされてポストが...
0 Responses