Shindii Kizuki
P.S: About Miya and Inoo don't think anything that I'm doing bad rumors about because I am their big fan. And I really love this pair.So please don't think that I want to hurt their image. About the scandal...Its already past!!! So don't think about it anymore! And they must want to forget this.
シモンズ:約宮と伊野尾私は彼らの大ファンです悪い噂がやってる何もないと思う。と私は本当に、私は自分のイメージを傷つけるしたいとは思わないこのpair.Soしてください大好きです。については、スキャンダル...そのすでに過ぎている!だからそれについてはもうないと思う!そして、これを忘れてする必要があります。

Anyone can vote for your favorite Couple and you think that they are suitable for each other

誰でも自分の好きなカップルに投票することはできますが、お互いに適していると思う

Note:For Japanese only!

私の調査を理解する日本語の場合は。私は上から下へと記述します。 だから私はあなたの投票を期待する。

  1. 宮と伊野尾
  2. 宮とダイキ
  3. 桃子と知念悠里
  4. 桃子と龍太郎
  5. 鈴木愛理山田
  6. 鈴木愛理と勇人
  7. 友理奈と藪
  8. 友理奈と貴樹

Labels: edit post
0 Responses