Shindii Kizuki
目の前に焼き鳥が100本あります。 自分とあと一人で食べてくださいと言われたら誰と食べますか?
A chicken in front of 100 books. If I had to eat with anyone you please yourself and then eat alone?

ジュンジュン
Li chun

リンリン・・・ほとんど食べてくれそうだから♪
一緒にごはんへ行った時思いました・・・(笑)
Almost looks like it will eat from Linlin ♪
I thought when I went to a meal together (laughs)


さゆみさぁ~ん♪♪ この子おばかだから~♪♪
Sayumi Saa aunt - I'm So this child ♪ ♪ ~ ♪ ♪



ガキサン。。。色々とりわけてくれたり、お世話してくれるから。
Gakisan. . . They lent me a different color, especially from me to care.


ジュンジュンかな(●^▽^●)なんか全部食べてくれそうやけん(笑)
Junjun and I (● ^ ▽ ^ ●) stray dog someone could eat all of something (laughs)



ジュンジュン☆☆ いっぱい食べてくれそうやから!!☆☆
JunJun ☆ ☆ me from eating it and filled! ! ☆ ☆


カメイさん。
Mr. Kamei Corporation.


田中さん!田中さんは胃袋小さいから、私いっぱい食べられます(^▽^)HAHA♪
Mr. Tanaka! Mr. Tanaka is from the small stomach, I can eat my fill (^ ▽ ^) HAHA ♪

0 Responses