Shindii Kizuki




I really love my new glasses. Because I think it suit me than any other glasses I use before.And I mention before to Miya's collection(Glasses)that I should collect them too.Miya usually use such a plain glass like this but its really cute, if you think so.
私は本当に新しいメガネが大好きです。私がそれを私の前に使用するすべての他のガラスよりも私に合うと思う。そして私は前宮のコレクション(眼鏡)には、私もそれらを収集する必要が言及。宮通常これが、その本当にかわいいような普通のガラスの場合は、そう思うを使用します。
Labels: edit post
0 Responses