Shindii Kizuki

I wanted to share you this. I'm just accidentally buy it.Because my classmate say that we need comb for our activity in Science.And that time I forget to bring my comb with me.So I hurry up go to to the school canteen with my classmate and buy a comb.

I thought its expensive but its only 10.00 (Philippine Money).But I found it, it was very cute so I don't hesitate to buy it and otherwise I love cute things (♥0♥).

私はこれを共有したいと思った.私は偶然私のクラスメートit.Because買っている私たちScience.Andで私たちの活動私me.Soと私くし私は急いで買って、学校の食堂に私の同級生と移動をもたらすことを忘れ当時としては櫛が必要だとくし。
私は私は、それを購入するそうでなければかわいいもの(♥0♥)愛躊躇しないのが、高価な唯一の10.00(フィリピンマネー)。しかし、私はそれがとてもかわいい、これだと思った。
Labels: edit post
0 Responses