Shindii Kizuki
This last day of January. I'm planning to studying Japanese as part of my hobbies. Actually, just now, I print some Japanese lesson like katakana and hiragana. The proper phrases of Japanese, How to speak properly and others. Otherwise, I have 2 magazine from Japan that my aunt gave to us. The magazine called "Hiragana Times". And I also wanted to talk with Japanese too. My message for those Japanese who viewing my blog. Please leave some comment. I would translate it into english, so that I can understand you. Once again, thank you for supporting my blog. And also love everything about Japan, and my biggest dream is to go there and have fun

月のこの最後の日。私は日本語を勉強しに私の趣味の一環として計画だ。実際には、ちょうど今、私はカタカナとひらがなのようないくつかの日本語レッスンを印刷します。 、日本語どのように適切と他の話すことの適切なフレーズ。そうでなければ、私は日本からは私の叔母たちに与えた2誌があります。雑誌"と呼ばれるひらがなタイムズ"。と私もと日本語も話をしたい。人の私のブログを表示する日本語の私のメッセージ。してくださいいくつかのコメントを残し。私は英語にように、私はあなたを理解することができますそれを翻訳します。再び、私のブログを支持していただきありがとうございます。また、私の最大の夢はそこに行くと楽しくて、日本についてのすべてを愛する

JAPANESE LESSON:
Labels: edit post
0 Responses