Shindii Kizuki
I notice that there are still some Japanese are going to my blog to see new post of mine. I think its only 4 views.But even though only 4 views from Japan its really appreciate me.So from now on. Everyday I post I would translate in Japan.

I don't who are you.But thank you very much for viewing my blog.

And also to others.

私は、まだいくつかの日本の私のブログに私の新しいポストを見に行くれており、予告。.私はそのわずか4 views.Butにもかかわらず、日本からの唯一の4件は実際に今からme.So感謝のだと思う。 私は日本での翻訳とポスト毎日。

私は非常に私のブログを閲覧していただきありがとうございますyou.Butなっていない。
そして、他の人もする。
Labels: edit post
0 Responses