Shindii Kizuki

I really love that cute fox.Well... I got it in our Christmas Party since last Christmas.
My adviser gave us souvenir and this is what I got. If you notice its have a heart in it chest.Actually my friend gave it to me as a necklace but I don't like the necklace(I doesn't mean the heart).I love the heart one.So I end up cutting the necklace and put it in my cellphone as it is a accessory.

本当にかわいいfox.Well愛... 私たちのクリスマスパーティーでは昨年のクリスマスから聞いたんだ。
私の顧問をお土産を与え、これは私得たものです。 .場合はそれにchest.Actually私の友人、私にはネックレスとして与えたが、私はネックレスのようにしない(私)は、心臓わけではない心を持って、その通知。私を切断端部one.So愛ネックレス、私の携帯電話に入れてそれアクセサリです。

I zoom it.Sorry if its blurred
私の場合は、ぼやけてit.Gomenasaiズーム
Labels: edit post
0 Responses